sobota 27. novembra 2010

Fashion Book

Prišiel čas rozlúčiť sa s všetkými časopismi :( Trúfam si to stihnúť do Vianoc.  Obrázky, ktoré sa mi budú najviac páčiť si vystrihnem a nalepím do FB. 

No ale nachádza sa tu aj pár citátov o móde a príspevky do blogu. FB budem nosiť stále so sebou a všetko čo ma napadne sem zapíšem a potom uverejním. Inak ten zápisník je úplne geniálny. Najprv som chcela niečo veľmi farebné a coolové. Ale hneď ako som uvidela ten najobyčajnejší malý zakladač aký som videla som sa zamiloval! Obal má priesvitný takže mi e pekne vidieť nápis FASHION BOOK a zopár obrázkov z mojich obľúbených časopisov. 

Papiere sú obyčajné linajkové. A keď sa mi minú stačí mi kúpiť iba iný balík, "staré" listy niekam bezpečne odložiť a zapĺňať nové listy. 

Myslím, že to by mohlo byť aj všetko. Som na seba hrdá, pretože tento článok mal byť asi o polovičku kratší ale keď už som sa rozpísala :D

xoxo Lia.... k tomu novému menu.... keď som sa prihlasovala na facebook pomýlila som a odvtedy sa mi to zapáčilo.

P.S. všimli ste si že môj Fashion book- FB má také isté iniciálky ako Facebook-FB.  Ja až teraz.

Teraz už vážne.... XOXO Lia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára